Kampania AdWords

Z wwwStudio opracujesz kampanię reklamową za pomocą, której Twoja reklama trafi do wybranych przez Ciebie odbiorców.

Reklama w Google AdWords dociera tylko do osób które sam wybierzesz. Takie jest założenie działania linków sponsorowanych w Google AdWords. W przeciwieństwie do linków organicznych, mamy pełną kontrolą nad tym komu wyświetlamy naszą reklamę, jak długo kampania będzie trwać, ile pieniędzy chcemy przeznaczyć na reklamę, a płacimy tylko za PPC (Pay Per Click), czyli za wejścia na naszą stronę z linków sponsorowanych.

Nie tylko my korzystamy dzięki określaniu grupy docelowej naszych kampanii reklamowych. Potencjalni klienci mogą znaleźć informacje, których poszukują, a im ściślej określisz swoją kampanię reklamową tym więcej możesz zarobić, bo:

www: Na Twoją stronę wchodzi więcej osób zainteresowanych Twoją ofertą, zwiększa to sprzedaż Twoich produktów i usług
www: Mniej tracisz pieniędzy w Google AdWords, osoby niezainteresowane nie będą klikać na Twój link sponsorowany, a ty nie będziesz musiał płacić za kliknięcia osób, które i tak nic od Ciebie nie kupią
www: Możesz przeznaczyć więcej budżetu na nowe kampanie w AdWords
www: Możesz rozłożyć budżet przeznaczony na reklamę w czasie, wiedząc że Twoja grupa docelowa klientów wyszukuje informacje o Tobie w określonych porach dnia lub określonych sezonach roku
www: Ścisłe określenie Twojej kampanii reklamowej pozwoli uzyskać wysoki wynik jakości CTR, czyli zestawienie ilości kliknięć do ilości wyświetleń
www: Natomiast wysoki wynik CTR spowoduje, że koszt kliknięcia na Twoją reklamę będzie niższy, a Ty znowu na tym skorzystasz

Według licznych opinii publicznych i analiz rynku, Internet jest medium o największej sile nośnej i mocy przekazu informacji. Polacy spędzają w Sieci dziesiątki godzin tygodniowo, przenosząc tam swoją aktywność – w tym robienie zakupów. Obecność reklamowa w Internecie to współcześnie obowiązek każdej firmy, która chce odnieść sukces sprzedażowy.

Top